Witam na Forum Klanu SrasasQacz
Witam kazdy moze sie zastanawial jakich komend uzywac aby zwiekszyc fps o to i one :
cd_fps Ilość testów przeprowadzanych przez program 1
Cheating-Death. Im jest ich mniej tym gra
działa szybciej.
cl_allowupload Wysyłanie własnych spray-log na serwer. 0
Wyłączone minimalnie poprawi połączenie.
cl_corpsestay Czas znikania ciał "poległych w boju". 1
Ciała znikające szybciej zwalniają część
zasobów komputera.
cl_download_ingame Ściąganie niestandardowych log, dźwięków w 0
trakcie gry. Wyłączone zmniejszy lagi.
cl_himodels Jakość wyświetlanych modeli. Niska 0
przyspiesza działanie gry.
cl_minmodels Ładowanie i pokazywanie przez grę tylko 4 modeli 1
postaci zamiast 10. Oszczędza fps'y.
cl_weather Efekty pogodowe (np. deszcz na mapie de_aztec). 0
Wyłączone polepszają działanie gry.
cl_shadows Cienie pod modelami graczy. Wyłączone przyspieszą 0
działanie gry.
d_spriteskip* Pomijanie sprite'ów. Im więcej sprite'ów wyłączymy 1
tym więcej zasobów komputera pozostanie wolnych.
fastsprites Jakość sprite'ów, np. gazu z granatu dymnego 2
czy eksplozji. Im mniejsza tym szybciej gra będzie chodzić.
fps_max Maksymalna liczba klatek na sekundę. Niższe Nie
ustawienie zmniejsza obciążenie procesora. więcej niż
MHz Monitora
gl_clear Wypełnianie luk pomiędzy teksturami. 0 daje 0
więcej fps'ów.
gl_cull Renderowanie tylko widocznych obiektów. Włączone 1
przyspiesza działanie gry.
gl_dither Włączanie rozmywania tekstur. Wygląda to nieco 1
gorzej, ale gra działa szybciej.
gl_keeptjunctions Wypełnianie luk pomiędzy teksturami. 0 daje 0
więcej fps'ów.
gl_lightholes Light holes. Ustawione na 0 daje więcej fps'ów. 0
gl_max_size* Ilość pamięci RAM przeznaczona na tekstury. Zwalnia Nie
trochę jakże cennych zasobów systemu. mniej niż 64
gl_picmip* Ustawienie jakości renderowania. 2
Im mniejsza wartość tym dokładniejsza jakość.
gl_playermip Jakość modeli graczy. Zmniejszona pozwala 2
zaoszczędzić kilka klatek.
gl_round_down Zmiana jakości tekstur. Pozwala na zaoszczędzenie 3
kilku fps'ów.
gl_ztrick Dla posiadaczy kart graficznych voodoo 1/2/3 0
włączone przyspiesza działanie gry.
Posiadacze nowszych kart graficznych
powinni ustawić ten parametr na 0.
hpk_maxsize Ilość miejsca w pamięci, którą zajmuje plik 1
"custom.hpk". Nie warto zaśmiecać RAM'u prawie
bezużytecznym plikiem.
max_shells Ilość łusek widocznych po strzelaninie. Mniej łusek 1
przyspiesza działanie gry.
max_smokepuffs Ślady dymu na ścianach. 1
Ustawienie 1 ograniczy je do minimum.
mp_decals Maksymalna ilość wyświetlanych logo, dziur po kulach. 20-300
Powoduje widoczne przyspieszenie działania gry.
precache Wydłużenie czasu ładowania gry w zamian za mniej 1
doczytywania w czasie jej trwania.
r_detailtextures Bardziej szczegółowe tekstury. Wyłączone pozwalają 0
zaoszczędzić trochę RAM'u.
r_detailtextures-supported Jeśli lubisz tekstury odbijające światło 0
zostaw ten parametr na 1. Więcej fps'ów uzyskasz
jednak po jego wyłączeniu.
r_mirroralpha Jeśli lubisz tekstury odbijające światło zostaw 0
ten parametr na 1. Więcej fps'ów uzyskasz jednak po
jego wyłączeniu.
r_mmx Wsparcie dla technologii MMX. Dzisiaj prawie 1
wszystkie procesory dysponują tą technologią,
więc włączamy.
violence_ablood Wyświetlanie krwi. Wyłączona krew zaoszczędzi 0
kilka klatek.
violence_hblood Wyświetlanie krwi. Wyłączona krew zaoszczędzi 0
kilka klatek.
violence_agibs Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji. 0
Wyłączone dodaje fps'ów.
violence_hgibs Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji. 0
Wyłączone dodaje fps'ów.
voice_enable Komunikacja głosowa. Wyłącz ją jeśli nie używasz 0
mikrofonu i masz słabe łącze.
voice_dsound Polepszenie jakości dźwięku voicecoma. 0
Sugeruję wyłączenie dla uzyskania większej ilości fps'ów.
voice_modenable Komunikacja głosowa. Wyłącz ją jeśli nie używasz 0
mikrofonu i masz słabe łącze.
Sa to najlepsze komendy ktore zwiekszaja fps .
Chcialbym zaznaczyć iz to nie moje dzielo tu macie link do orginalu : http://cs.picq.eu/Temat-o...C5%BCszanie-fps
Offline